søndag den 30. januar 2011

Der var en, der var to, der var tre.....


Der var fire, der var fem, der var seks, der var syv små Cuba-huer!

Det var, hvad jeg nåede i denne weekend. Vi skulle i byen i går aftes, så der nåede jeg ikke rigtig at strikke. Men i dag, kunne jeg lige give den en skalle og så var der lige pludselig hele syv huer færdig.

Det er en hurtig lille hue og så kan jeg måske få bugt med nogle af mine bomuldsrester. Får se, om jeg i løbet af de næste par uger får strikket lidt flere.

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Hold da fest, hvor har du været flittig:)

God mandag.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da helt op... det er flot.

nynne sagde ...

For vildt at du bare lige strikker 7 huer -

Helle : sagde ...

Som du da har fået stikket baby huer :-)

Tine sagde ...

Jeg er også igang, men har slet ikke været så hurtig som dig :-)
Og så glemte jeg min lille pose med alt mit bomuldsgarn, huer og opskrifter Hos Sofies Forældre i torsdags :-(
Så jeg må ind og hente det imorgen, så jeg kan komme igang igen!
Glæder mig til at se dig på lørdag!