søndag den 13. juni 2010

Sommer må man strikke sig til...

Jeg arver FamilieJournal fra min mor og i sidste nummer var der nogle søde sommertoppe. Straks udnyttede jeg at der var ophørsudsalg i Sy og Strik i Beder og fik lidt bomuldsgarn med hjem til en god pris. Der var ikke meget tilbage i butikken, men rød kan jeg jo altid lide, og så blev det til denne model i Mandarin Classic. Desværre var der ikke noget Mandarin Petit i butikken til nogle af de andre modeller, så jeg købte kun dette røde garn + noget mørkebrun uld til filtning.

I eftermiddag skal jeg til strik-in hos Irene. Det bliver rigtig skønt at se Søstrene udi Garnet, som Irenes mand vist har døbt os.




4 kommentarer:

Tine sagde ...

Og så matcher den jo din kaffekande :-)
Det er ellers en rigtig sød top!

Ses snart.

Hygge-Strik sagde ...

Den er rigtig sød den model du er startet på, faktisk opdagede jeg ved at se dit strikketøj, at rød jo er en fantastisk sommerfarve og der er nemlig lidt blødt rødt bomuldsgarn på mit lager.

Berit sagde ...

Tine; Ja, nu du siger det og forrige indlæg var i gult. Hm, hvad farve mon næste indlæg har ;-)?

Bebiane; Tak for de søde ord - ja, rød er pæn på solbrun hud, så vi må håbe at vejret når at ændre sig inden jeg er færdig. God fornøjelse med dit eget røde projekt :-).

nynne sagde ...

hvor er den fin - og sikke sirligt og flot du strikker. Jeg elsker også rød - men kan desværre ikke bruge farven