søndag den 9. marts 2014

Sådan noget møg...!

Jeg sagde godt nok til strikkecafé'en Hos Sofies Forældre i torsdags, at denne sweater ville blive strikket færdigt, selvom mønsterdelen trods flere forsøg ikke blev køn. MEN nu er bullen færdig og den nederste del er blevet alt, alt for bred.

Så nu ryger den i skammekrogen, indtil jeg gider trevle op, eller måske skulle jeg give den til hunden, så han kunne give den en kærlig behandling! Han sidder ihvertfald på spring :-)



- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

Sylvia sagde ...

Det var synd.
Men sy to sømmer i hver side på bolen, med symaskin..mål først hvor mye du vil klippe bort. Klipp mellom sømmene, og sy sammen igjen. Du kan jo pynte med røde knapper der sammen er, men det gjør ingenting. Vips, så er den ferdig!
Lykke til, Berit .

Anonym sagde ...

Aiii jeg tror at jeg ville gøre kort proces og få trevlet den op...du bliver nok aldrig tilfreds med den, som den er nu ? Men øv altså, det er ikke sjovt ?

Eva sagde ...

Surt show.

Fru Knudsen sagde ...

ØV ØV Sådan kan det gå. Vi har vist alle prøvet det! Var det en smule trøst?

dqpage sagde ...

Øv - det er da for ærligerligt. Det er træls at pille op - i hvert fald hvis man i sit hovede er færdig med projektet. Måske hjælper det, hvis den lige ligger til 'ældning' i nogle uger først ?