søndag den 19. januar 2014

Dejligt besøg af Strikkesøstrene

Det har været en skøn eftermiddag i selskab med Strikkesøstrene!

Vi fik en let frokost med porretærte, salat, små frikadeller, lidt pålæg og grovboller.

Den ene ende af min stue var fyldt op med alle husets lænestole, så der var strikkeplads til os alle.



Tine og Gitte



Birgitte, Mariann og Dorthe



Mette

Senere var der kaffebord med lidt sødt til ganen. Det bliver noget kaotisk, når bøger, garn og pinde også skal være der, men det klarer vi i fin stil!



Tak for et dejligt besøg og for de skønne gaver! Dem glæder jeg mig til at studere nærmere!

Vi skal heldigvis snart ses igen :-) og snart kan Lene igen være med. Hende har vi jo måttet undvære i en tid, imens hun knokler for at færdiggøre sin uddannelse. Pøj, pøj herfra til slutspurten, Lene!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Sylvia sagde ...

De ser alltid så hyggelig ut når strikkesøstrene treffes.
Men så har jeg truffet dere , nesten alle, og vet at stemningen er god.
Riktig fine gaver du fikk. Den boken skal jeg kjøpe meg til sommeren, når jeg skal på strikketur til DK igjen. Og lacegarnet er såååå herlig!!!! Blir det et sjal av det tro?
Ha en fin uke Berit . Klem

Tine sagde ...

Tak for en hyggelige eftermiddag.
Kan næsten ikke vente på billedspam af jeres nye familiemedlem :-)

Fru Kahr sagde ...

Tak for i går. det var dejligt, at være med igen. For efter ikke at have været med i lang tid (bortset fra julefrokosten), så skal jeg love for at savnet bliver stort.

Jeg glæder mig allerede til at se jer i februar.

Lin sagde ...

Det ser bare saa kanon hyggeligt ud.

Uldbegavet sagde ...

Det er vist et helt særligt sammenhold i har. Det ser altid så hyggeligt ud, når i er sammen.
Dejlige gaver du har fået.