mandag den 23. september 2013

Lady Marple

En operation for diskusprolaps og stenose i nakken har været primær årsag til den lange stilhed her på kanalen. Alt er forløbet fint og jeg er netop startet på job igen.
Men jeg har fået strikket en del under min sygemelding, for fysioterapeuten på hospitalet syntes, at strikning var en god træning for finmotorikken, når nu de havde været inde og rode nær rygmarven. Det kunne jeg lide at høre!
Mest har jeg strikket diverse sokker, men her i weekenden fik jeg Lady Marple færdig!




Jeg har strikket i str. L og brugt 350 gram af den lækre babyalpaca fra Peru.
Den er blevet noget så blød og lækker!
- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Lækkert at få ordineret mere strikning:)

Fru Knudsen sagde ...

God bedring. Godt med strikning, så træn du bare videre

Sylvia sagde ...

Oysann, håper du nå er på bedringens vei.
Det er vel strikke" treningens" fortjeneste?
En nydelig jakke/ trøye du har strikket der, Berit .

Pia sagde ...

Dejlig med sådan en besked. Flot trøje.

Gitte sagde ...

Den ser vanvittig lækker ud.

Du må da være meget glad for den læge. Sikken en dejlig genoptræning.

Camilla sagde ...

Smuk rød variant!! Mega lækker!! Og god bedring, ordineret strik er da genialt!!

Madam Munch sagde ...

Ja tænk at skulle genoptræne med strikning, det var virkelig en positiv tilgang.
Jeg håber du bliver så god som ny efter den omgang.