torsdag den 11. juli 2013

Twinkle, twinkle little star på dansk

Endnu en produktion til Musikskolen. Denne gang til en dansk udgave af Twinkle, twinkle little star:



Fra den fjerne mælkevej,
ser en stjerne ned til mig.
når jeg blinker op til den,
blinker den til mig igen.
når jeg lukker øjet i,
er vor blinkeleg forbi.

Jeg har hæklet i bomuldsgarn efter DIY herfra.

Den store stjerne er til musiklæreren og de små har hul til fingeren, så børnene kan "blinke" med hver deres stjerne imens de synger.

Er der nogen i blogland, som kender en anden tekst til denne sang???


- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hvor er de skønne :))
Jeg kender desværre ikke nogen anden tekst :(

Uldbegavet sagde ...

De er da super søde. Jeg kender kun den første linie af den engelske tekst

Eva sagde ...

Hvor er det da en sød idé.

Anonym sagde ...

Lille stjerne lys for mig
Hvem du er det ved jeg ej

De synger disse to første linier på en dvd med Malle Mus mine børn ser.

Mvh Maja

Lin sagde ...

Alletiders. De maa da elske dig paa den musikskole. Jeg kendte ikke engang den tekst du har lagt ud. Faktisk ret soed.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor fint, Berit - som Lin siger, de må elske dig på musikskolen :-)

Hvor er det da noget værre noget med dit helbred, at du går og skranter sådan - håber, du snart får det bedre :-)

Lykke sagde ...

De er da bare så fine :-)