tirsdag den 18. juni 2013

Easy as Pie

Jeg er så småt startet med at strikke lidt igen - forsigtigt...

Fra lageret fremdrog jeg et nøgle honninggult Blackhill Højlandsuld fra Garnudsalg.dk og fandt opskriften på dette sjal på min uendelige to-do-liste:



Opskriften er fundet på Craftsy.com. Sjalet hedder Easy as Pie og vejer bare 65 gram. Det er ikke et stort sjal, men har en god størrelse, hvis man vil bruge det som halsklud også. Og nemt er det, som navnet antyder.

Et rødt Easy as Pie er allerede på pindene, denne gang i morbærsilke fra lageret. Jeg fik strikket lidt på det under weekendens Garnstafet i Århus. Et fremragende arrangement, som afholdt i det skønneste vejr.

Begge sjaler skal bruges som gaver.


- Posted using BlogPress from my iPad.

8 kommentarer:

dqpage sagde ...

Meget smukt sjal :o)
håber det går bedre med din nakke?

christunte sagde ...

Virkelig fint!

Eva sagde ...

Hvor er det smukt. Og godt, at du kan strikke lidt igen.

Uldbegavet sagde ...

Det er et sødt lille sjal.
Godt at høre, det går lidt fremad.

Lin sagde ...

Meget meget smukt. Glaeder mig til at se det roede.

Lykke sagde ...

Et virkelig fint sjal!! jeg synes de er bedst når de kan bruges om halsen, så jeg noterer lige navnet på mønstret ;-)

Håber du snart er oppe i fuldt strikke-gear igen!

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det et fint lille sjal - ku overveje om jeg skulle lave et par stykker :-)Lækker smør-farve :-)

Glæder mig til at se dig på lørdag :-)lige nu ligger jeg i sengen med høj feber og ondt i halsen, hoste & bvadr :-( Nok en reaktion på det alt for høje stress-niveau på det seneste!

Madam Munch sagde ...

Åh, det må være svært ikke at kunne strikke, men godt at forsigtigt er i gang igen. Pas nu ikke ikke at overgøre det.
Det er et dejligt lille sjal du har strikket, jeg synes også den størrelse er meget anvendelig.