lørdag den 30. marts 2013

Tilbage...


Jeg er tilbage.....

Problemer med Blogger tog i første omgang lysten til at blogge fra mig. Blev virkelig irriteret over, at jeg ikke kunne uploade billeder.

Siden er der sket så meget i det virkelige liv, som har fået al min opmærksomhed og bloggen røg i baggrunden.

Men jeg er her endnu og I får her en hurtig gennemgang af nogle af de seneste måneders kreative sysler:

En rød cardigan:



En baby surprise jacket:



Mariehønen Evigglad og Søren Snegl:




En ny bluse:



En poncho:



Maskemarkører:




Med BloggPress kan jeg bedre lige lave et hurtigt indlæg, så måske går det lidt lettere med nye indlæg nu.

God påske til alle jer derude, som stadig følger med!




(Mit bidrag til dagens påskefrokost)

- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hej Berit.
Dejligt at høre fra dig igen. Velkommen tilbage til blogland. Du har været savnet.
Det er fine ting du har fået lavet, jeg kan særlig godt lidt ponchoen, den er rigtig flot synes jeg.

Sylvia sagde ...

Velkommen tilbake Berit.
Ja, jeg blir også irritert og gir ligsom opp, hvis bloggen ikke gjør som den pleier.
Jeg hadde en lang pause selv, og det var deilig å ikke tenke på å blogge hele tiden. Men så savnet jeg dere her inne, og nå er det riktig hyggelig å blogge noen dager i uken.
Du har lavet så mye flott.

Kirsten sagde ...

Ja jeg vil da også byde dig velkommen tilbage!
Skønne ting du har fået lavet - evigglad og Søren snegl er helt vidunderlige :))

Unknown sagde ...

dejligt igen at kunne følge lidt med i dine sysler, og produktionen har da ikke været på stand by. Fine ting

små hverdagssysler sagde ...

Hej. Men sikke da så en masse skønne sager du har fået lavet.
God påske
Mvh jette

dqpage sagde ...

hej Berit
også god påske til dig.
Og dejligt at have dig tilbage her i Blogland. Jeg har savnet dine altid inspirerende indlæg :o)
så nu håber jeg det virker igen med Blogger.
hilsen Mona

Lin sagde ...

Halloej du har vaeret flittig. Velkommen tilbage. Det er dejligt at hoere fra dig.

Fru Knudsen sagde ...

Velkommen tilbage, har savnet dine indlæg. Jeg bliver også irriteret, når det her it ikke virker, man er jo blevet afhængig af det

Strikkeglæde sagde ...

Dejligt at du er tilbage og en absolut fin "produktion"!